2013. június 5., szerda

Hol van má' a hajó?

Mér késik, mi van má'...? Kérdezhetitek Monster Szabi szavaival, és bizony fejet hajtok az igazság előtt: elhanyagoltalak benneteket és a hajót is...
Remélem elnyerem bocsánatotokat ha betekintést nyertek a részletekbe. Szóval ősszel a 15-ös fórumon azt olvastam, hogy az egyik hajóra legénységet keresnek és jelentkeztem. Két okból is. 1; egy gyakorlott skipper mellett rengeteget tanulhat az ember, 2; addig is vitorlázok, 3; tavaly július 7.-én Peti barátommal kibéreltünk egy tizenötöst és erős négyes-ötös szélben egy harmincas cirkáló, és "Béla Úr" kivételével minden hajót lehagytunk.
Tegyétek a szívetekre a kezeteket, azért ez jó érzés...
Tehát ebből a két okból : ) jelentkeztem mancsaftnak, illetve akad még egy, a hajóm.
Szóval a tél előtt kitakarítottam a disznóólat, amit évek óta lomtárként használtunk és képekről Ti is ismertek. Ezt kineveztem csónakháznak úgyhogy ide került a hajó a fagyos hónapok idejére, valamint addig amíg befejezem. És el is jutottam a kényes témához. A fenékre egy uszonyfélét kell szerelnem, hogy az a kormánylapátra terelje a vizet, (ez kész is van) és le kell lakkoznom, vagy bevonni az egészet epoxival, attól függően, hogy parti vagy vízi tárolóhelyet találok. /ha parti, akkor csak az epoxi jöhet szóba, ha vízi akkor elegendő a lakk, mert néhány nap után úgyis bedagad a fa./ Nos hiszitek vagy sem, nem sikerült kikötőt találnom.
Helyesbítek, megfizethető kikötőt találnom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése