2012. március 2., péntek

Megragadt

Bár komolyan aggódtam, mert a sok kiálló párhuzamszorító miatt nem mertem letakarni, félve attól hogy a nehéz ponyvával lerántok néhányat és oda a gondos munkám. Erre még az éjjel, az előrejelzések ellenére volt egy kis fagy, szóval jónak láttam kivárni a huszonnégy óra száradási időt. A farrésznél a legkisebb a feszültség, ezért ott kezdtem a bontást. Tanulság, hogy a faragasztó nem csak a fát, hanem a spanifert is kitűnően ragasztja! És bordáról-bordára haladtam előre, egyre növekvő izgalommal, de megfogta a kettest, megfogta az egyest, és ahol a léc a gerinchez illeszkedik, amit még fölfelé is feszítenem kellett, hát ott sem engedte el! Csodálattal néztem az önálló vázat, immár mindenféle szorító nélkül.
De nem lenne szabad meglepődnöm, hiszen a ragasztó Van Damme szülőföldjéről származik. Naná hogy erős! : )
A hajósjogsi birtokában, ma ingyen volt látogatható a Boat Show, és szabadnaposként szükségét éreztem egy kis továbbképzésnek. Show volt, boat pedig csak mértékkel. Csak annak mondom, aki sajnálja hogy esetleg nem jutott el: Egy közepes pavilon egyharmadában lakóautókkal, durván egy harmad rész katamaránnal, !víztisztító berendezés és illóolajstanddal! és a maradék harmadban menő motorcsónakokkal és négy, esetleg öt olyan vitorlással aminek a látogatók legnagyobb része csak jövő ilyenkor fog újra a fedélzetére lépni. Itt. Én kihagytam életem nagy lehetőségét és inkább az egyetlen Laser-ről csináltam néhány közeli fotót, /csigák, kormánylapát, kormányhosszabbító/ és hál'istennek jelen volt a Ráday utcai hajósbolt is.
Az utazásnál és a bringáknál pedig jobban leköt kicsiny hajóm, így adok egy kövér gázt : ) a Balatonfüredet is megjárt robogómnak és irány az édes otthon meg a kert... A négyes borda külső oldalát ugyanis sikerült olyan szakszerűen elgyalulnom, / a sarokléc által megadott ív megkövetelte/ hogy kénytelen vagyok belülről hozzáragasztani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése