2012. január 16., hétfő

Mégse papucs, illetve: ahogy szeretnéd, Drágám!

Nekiestem a bordáknak, de előtte még beugrottam a Vízvonalhoz egy pólócserére és egy újabb harmincperces beszélgetésre. Most már biztos, hogy az eladó csak azért tartja fent a boltot, hogy a magamfajta, minden tudást nélkülöző amatőr hajóépítőknek legyen hol beszélgetni egy igazi hajóssal. Bánnám ha az üzlet veszteséges lenne, ott is hagytam 310Ft-ot egy műanyag izéért ami majd jó lesz a grószhoz.
Akkor menetrend szerint, irány Misi!
Ne barátkozzatok hajóépítővel! Inkább v.mi informatikust vagy masszőrt kellett volna megkeresnem a terveimmel, mert ők bizti rámhagynák, hogy "ez így marha jó lesz" meg "ez nekem eszembe se jutott volna", de Misink...
"A bordák aljára kell vágni v.mi lukat hogy a becsapódó víz ne rekedjen meg mindenütt, hanem szabadon át tudjon folyni, ezzel könnyítve a kimerést, mer bepenészedik!"
Nem kéne oda mennem többet és a telszámot is igyekszem elfelejteni, de most még hallgatok rá, bármennyire is megnehezíti a dolgom. -Legyen átfolyó, meg kimarás a saroklécnek, és a bordát lemezelni kell, meg gerinc, meg orrtőke, meg még v.mi ami az orrtőkét megtámasztja, és persze az uszonyszekrényt is ki kell merevítened Csaba ...
Hát legyen-legyen, nem nagy ügy, de ezt a barátságot felülbírálom! 
Időközben a ladik heteken át tartó szemlélése után úgy ítéltem meg, hogy nekem a dereglye orr mégsem tetszetős /bármennyire is leegyszerűsítené a munkámat/ hanem ide bizony egyenes vagy ferde orrot fogok építeni, és szépen összehúzom az oldalakat, hogy a hajó eleje csak úgy törje a hullámokat!
Micsodaaa, hogy a feleségem ránézett a vázlatra és így szólt: Kicsim ugye hegyes orra lesz?.... ehh rágalom!! Én már a kezdet kezdetén ilyennek terveztem, nyugodtan utána lehet nézni!
Illetve.. ööö.. izé... szóval... akkor...hát.. Édesem, megcsináljam a bordákat!...?!?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése