2012. július 12., csütörtök

Adósságrendezés

Ígéretemhez híven következzenek az elmaradt képek a csavarozásról:
a porszívózásról:
a legújabb szerzeményekről:
és a pazar színben pompázó hajóról:
És egy igazán jó hír: ma volt néhány órám, tehát hasznossá tettem magam méghozzá árbóc terén. Először sarokcsiszolóval /lapkás koronggal/ azután gyalugéppel, és végül szalagcsiszolóval estem neki a ki tudja hány évtizede elkészített és időnként felújított darabnak. Terv szerint /mivel a kanyart kiegyenesíteni már nem lehet/ minden oldalról, a kihajló részből vékonyítok, ezzel is csalva a görbületen, valamint az első részen is gyalulok hiszen tök fölösleges olyannak lennie mint egy villanyoszlop. Miközben csiszatoltam és sorra bukkantak fel a barna lakkréteg alól a múlt hírnökei, úgy éreztem mintha Ed lennék az Autókereskedőkből csak gumikesztyű nélkül. : ) Mivel méterekkel a hajótest fölé nyúlik, ezért nem mellékes, hogy két kilóval sikerült csökkentettem az árbóc súlyát.
Jövő héten teljes másfél napom lesz az építésre. Ki tudja, hátha befejezem.... : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése