Az epoxiról még annyit, hogy megszilárdulás után szerencsére jól csiszolható, erős felületet ad. Következő lépés a hajó aljának javítása. Úgy okoskodtam, ha a hajófordításhoz sikerül idecsábítanom a cimboráimat, akkor a javítás idejére -ha kell erővel, de- itt tartom őket, nehogy kimaradjanak a visszafordítás örömteli pillanatából. Kivételesen a valóság jó értelemben múlta felül a várakozásomat mivel közel se fogadott annyi sérülés amennyi az emlékeimben élt. A pakoláskor keletkezett karcolásokat simán eltüntettem vizes csiszolással /kétezres papír/ azt a két "mélyebb" karcot felcsiszoltam és behúztam a jóféle epoxival. A kötési idő alatt meg nekiugrottam a polírozásnak, ami -hála Sanyi barátom profi gépének- még egy órát se vett igénybe. Kimondottan hajóhoz való, nagyon menő pasztát használtam és nem is eredménytelenül.
Tükröm, tükröm... |
Sima ügy |
Klemmcserés támadás |
A szállítás napját nagyjából három hete tervezem. Ehhez -ahogy a múltkori szállításhoz és a forgatáshoz is- kiemelkedően fontos a baráti kör segítsége. Már javában folynak az időpont egyeztetések amikor a két cimborám, akikben még mélyen élnek a novemberi pakolás szívmelengető emlékei, riadtan összenéz és egyszerre szegezi nekem a kérdést:
"És hogy fogjuk kivinni?!?!"
Hát úgy nem ahogy behoztuk. : ) De idő csak szalad, és az egész akció alapját jelentő munkára az említett esős napot leszámítva nem volt érkezésem, így szó szerint az utolsó pillanatban kellett átültetnem a két útban lévő rózsatövet és kivágnom egy nagyobb elemet a kerítésből. Bőrig ázva, kimerülve de annál elégedettebben emeltem ki az utolsó elhárított akadályt és ha hinni lehet a mérőszalagnak akkor itt holnap még hátszélben is átviszem a hajókat.
Határtalan lehetőségek |
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése