2013. december 30., hétfő

Tél van?

A fájdalmasan csontig hatoló hideg, a több tízcentis hó, a buszmegállókban ránk támadó csikorgó szél, és a jéggel borított csúszós utak helyett tavaszias napsütésben köszönt be a karácsony. És igaz hogy a szezonra még egy-két hetet várni kell : ) de az élet ettől még nem áll meg. Szem előtt tartva jövő évi terveimet a Jézuska -némi útmutatással- egy neoprén ruhával és egy csúnyácska, ámbár  kitűnő tapadású cipővel lepett meg, így biztosnak látszik a kora tavaszi vízreszállás.
Ezzel párhuzamosan elkezdtem mentőmellényt keresni. Na most a normál méretű szóba sem jöhetett, hiszen a nyáron kétszer is elindultam mellényben, de mihelyst egy kis lélegzetvételhez jutottam, rögtön le is rángattam magamról, mert ahogy a képeken láttátok /és talán megnéztetek egy-két youtubos videót is/ ilyen kis helyen egyszerűen meg se lehet mozdulni egy hagyományos mentőmellényben. És mint nyomozásom során kiderült, nekem nem is arra van szükségem, hanem úgynevezett úszás segítő mellényre. Amúgy láttam én,hogy a többiek is olyan Shrek fazonú mellényben pompáznak, de akkor még nem merültem el /hehe, értitek: nem merültem el... : ) / ennyire a dologban.
Hát persze hogy marha drága, használt meg égen-földön nincs szóval lássuk csak mit rejt a sublótfiók... Átnéztem a Laci barátomtól kapott kincseket, és bizony az egyik kisméretű /junior/ mellény pont megfelel a célnak, illetve lesz egy kis utómunka rajta, de annyit mindenképp megér a dolog.
Nos ennyit az eddig elért illetve a kitűzött távlati célokról, de igazság szerint elég ramatyul érzem magam, és ezt előttetek nem is kívánom titkolni.
Nagyon hiányzik a vitorlázás, és bizony ez a télnek nevezett évszak a maga tízen-fokaival, szikrázó napsütésével kétszeresen fájdalmassá teszi a kényszerű otthonülést.
S mivel az élet csak úgy hemzseg az általunk befolyásolhatatlan dolgoktól, ezért -ahogy egy munkahelyen is- a legtöbb esetben célravezetőbb elfogadni a megváltozhatatlant és arra berendezkedni, uram bocsá együttműködni, mint minden erőnket felemésztve kilátástalan kimenetelű harcokba bocsátkozni. Szóval fogadjuk el hogy van még bő két hónapja Tél kapitánynak, de azután ha tetszik neki, ha nem, szép csendesen itt hagy és átad minket a március végi koranyárnak.
Iboly természetesen nincs elfelejtve és folyamatosan szövöm a terveket egy biztonságos és megfizethető vitorlázáshoz ami talán jövőre sikerül is, de nem szeretnék könnyelmű ígéretekbe bocsátkozni.
Mindenesetre így a tél fogságában megtekintésre ajánlom egyik kedvenc finnes videómat, ami azon túl hogy megmutatja a típus kemény oldalát, /szerintem/ rendkívül élvezetes és szórakoztató:
http://www.youtube.com/watch?v=SOIQkNNdO8w
És micsoda skandináv rap!! : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése