2012. április 5., csütörtök

És még két borda

A mai munkák után sajnos kevés időm maradt az "eredményhirdetésre", de nincs lazsa, első az Olvasó!
Elkészült az uszony. Végre valami amivel nem nekem kell dolgozni! Kifizetni viszont nekem kellett... háát.. egy kisebb vagyon, de Anti gyönyörű munkát végzett.
De a ráhagyások miatt az uszony szorult a gerincben. Fél délután reszeltem /a gerincet/ : ) mire sikerült beillesztenem. De mily csodás látvány! Jól nézzétek meg, mert hamarosan csak a halak láthatják! : )
És ugye a hosszborda tartók... Elkészítettem mindet, és a helyére is ragasztottam. Ez után látszólag egyszerű feladatnak tűnik a hosszborda helyreillesztése, de miért is lett volna az...?? A tartók, a ragasztás illetve a szorítóval való meghúzás alatt szépen elmozdultak legalább fél centit fölfelé, tehát vághattam, reszelhettem, csiszolhattam újra a belső sarkokat. De tojni rá! A lényeg hogy a saját kezűleg hajlított hosszbordákat úgy tudtam illeszteni a helyükre, ahogy terveztem.
Ugyanezt a jobb oldalon is megcsináltam, de mire befejeztem, a fényviszonyok közel se voltak ily kedvezőek.. Már csak a kalandos sorsú orrtőkét kell a helyére raknom, és kezdődhet az áhított palánkozás!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése