2012. február 2., csütörtök

Halálos iramban.

Ideje a csodás "tücsökpöcsöket" felszerelni a bordákra. Nyolc borda, mindegyiken két tücsökpöcs-négy furattal. Az ugye 64db 6x30-as kapupánt csavart igényel, de a biztonság kedvéért veszek még egyet. Napok óta erre készülök, és mi van? Veszek nyolcvanötöt. Szépen haladok a csavarozással, és szándékosan a legendás nyolcas bordát hagyom a végére, de a zacsiban még mindig ott mosolyog egy marék csavar, anya meg alátét. Ehh.. a matek soha nem volt az erősségem.... 
Hiába a mínusz nyolc fok, a kert fekvésének köszönhetően napsütésben tudok dolgozni. Ötös facsavarral megerősítem a gerincet, ott ahol a két darab illeszkedik, és nem bírok magammal, úgy gondolom hogy az oldalsó merevítéseket /az uszony furatánál/ is felragasztom. A ragasztó 5 fok alatt nem használható, így a gerincet és a két, méteres hablécdarabot bevittem a nappaliba. Sima ügy! Leterítek egy nejlonzsákot a padlóra /a kritikus résznél/ , rákenem a cuccot a fára, illesztem a darabokat és kész is!
-Ez a kenés marha lassan megy! Csak egy kis lyuk van a ragasztó kupakján és onnan próbálom "egyenletesen beteríteni a ragasztandó felület mindkét oldalát". Most nincs rá idő, hogy bárkit is megkérdezzek a hatékonyabb kenésről, de utána fogok nézni a dolognak!

Na, végre ezzel megvagyok, jöhet az illesztés.
Mégse sikerül úgy odafogatni ahogy terveztem, de miért, miért...? Tán kevés az a két darab párhuzamszorító a méteres ragasztáshoz, Csabi barátom!!!
Tényleg az lesz... sebaj, van még tíz perc a barkácsbolt zárásáig, odafutok -addig a ragasztó se köthet meg- veszek még párhuzamszorítót. Nem kell nagy, így megúszom a legolcsóbbal, na de fizetés előtt 980Ft.- os plusz kiadás... legalább a megmaradt kapupánt csavarokat elhoztam volna, hátha beszámolják! : )
Mindegy, futás vissza, még időben felteszem a két új szerzeményt és ahogy szorítom össze, bizony szépen húzza össze az anyagot és nyomja ki a széleken a fölösleges ragasztót. Hiába na, az ilyen munkára születni kell!!
Marha jól néz ki, de ahogy egyre többet nézem, valami mégsem tetszik...
Nem lehet igaz!! Basszus! A merevítést húsz centivel eltoltam az ellenkező irányba. Így nagyon kafán erősíti a gerincet ott ahol arra semmi szükség, de a svertnél meg lótúró sincs!! Leszedjem, ne szedjem....ááá!! Megpróbálom, de nem engedi az a fránya ragasztó... ehh mindegy akkor maradjon....
De ez így öt forintot nem ér!! Mi lesz most?? Valakiiii!!!!
Hátha szét tudom szedni, megpróbálom újra!
Nem mondhatom hogy könnyen, de egy csavarhúzóval azért elválasztottam a darabokat egymástól. Újra beragasztóztam őket,és szakszerűen négy!! párhuzamszorítóval megfogattam. És hogy-hogy nem, ez idő alatt se a macskát, se a padlót, se a bakancsomat /amit persze már az ajtóban levettem : )  / nem kentem össze. A nadrág és a pulcsi színvilága pedig szerintem kifejezetten óhajtotta a fehér mintát.
Mivel nap vége elég zsúfoltra sikerült, kétségtelen hogy megérdemlek egy kis jutalmat. A terasz asztalon áll egy üveg házipálinka, már idejét se tudom mikor kaphattam... talán két napja is lehetett. Most kibontom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése