Ezt majd méretre reszelem, ami még várhat ugyanis rengeteg teendőm van még. Az egyik legfontosabb az egész hajót újra átcsiszolni. Ez egy teljes napos elfoglaltság hiszen minden deszka-palánk találkozási pontjának szintben kell lennie.
Egy nappal később...
Minden kész a műgyantázásra, még talán én is... : )
A szintetikus higító nem jó a műgyantához /de a kézről lehozza a nagyját/ ezért az edény és az eszköz kiválasztásánál ezt szem előtt tartottam. A finom fűrészport a kezdetek óta gyűjtöm, erre az alkalomra várva. Sűrítőanyagként hozzákeverem a gyantához és irány a hajó, melőtt a beleköt a fagyisdobozba! Vékony műanyag lapocskával kenem fel, és ezzel a résekbe is könnyen betömöckölöm. Az egyik ujjamon van egy pici seb amit rendkívül módon mar a gyanta /talán ezért nem használják fertőtlenítéshez/ így meg is fogadom: a következő adagnál gumikesztyűt húzok! Persze a munka hevében elfelejtem, csak mikor újra az anyagot kenem fel, jut eszembe -jaj a kesztyű! Mindegy, ez úgyis hamarosan elfogy és beszaladok egyért. Eközben a gyanta és fűrészpor folyamatosan ragad rám. De az anyag mérése, az "edző cseppek" kiszámolása, a fűrészporos sűrűség beállítása minden figyelmem leköti ezért mire a kesztyűhöz jutnék már olyan a kezem mint a Kickboxer plakáton. És még fáj is. Hát bizony, a hajóépítés nem méznyalás! : )
Sebaj, lényeg a lényeg: ezen is túl vagyok.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése