2012. május 7., hétfő

A hiányzók

Tartozom Nektek néhány képpel hiszen legutóbb a technika megakadályozott benne. Azóta még előrébb jutottam, tehát a múltkorinál mindenképpen szebb dolgokat tartogatok hűséges olvasóimnak, de nem kertelek tovább: fent van a hármas palánk is!   Hö?!?
A felrakás előtt pont úgy mint a többi toldott palánkot, a letöréses oldalon a toldást és a palánkot is legyalultam, hiszen a felsőmaró nem fér hozzá.
Ezután Benyó barátommal felragasztottuk, csavaroztuk. Persze a deszka szeretne önálló életet élni és kerülni az engedelmességet ezért kénytelen vagyok így vagy úgy, de a hajó szolgálatába állítani.
 A másik oldal is problémamentesen sikerült, pedig igencsak tartottam a hármas sortól.
Levágtam a döfőorrot, de ha bármi szabálytalanságot észlelek a vízen, akkor felszerelem a hajóágyút. : )   Végül a kedvencem:
És egyelőre megáll a hajóépítés. Ha hiszitek, ha nem kevés az anyag. A fenékdeszkákhoz még egy darab kellene, de ezt a munkafázist úgyis csak a palánkozás után fogom megcsinálni, a palánkozáshoz meglévő egy-egy deszka pedig kevés. Nem érik el a fedélzetet. Természetes, hogy valamit bütykölök majd kicsiny dingimen de ilyen bagatell dolog miatt félbehagyni... Persze sehol se találok ilyen méretű deszkát, illetve azért akad: Faáruházban háromezerkilencért darabja, vagy a Tüzépen jóféle, múlt héten kipusztított szlovák fenyvesek vizes, göcsörtös maradványai de se az egyik, se a másik nem megfelelő...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése